ارزشآفرینی با تحلیل داده و هوشمندسازی موثر برای تمامی کسب و کارها
داده، یکی از با ارزش ترین داراییهای هر کسب و کار، واجد تمامی رازهایی است که میتوان با آن موفقیت را پیشبینی کرد یا دلیل شکستها را فهمید. در حالی که بسیاری از شرکتها از این فرصت رقابتی غافل میباشند، اندکی هستند که با استفاده از این تحلیلها توانستهاند تصمیماتی مبتنی بر داده گرفته، عملیات خود را بهینه کرده و سود خود را افزایش دهند.
شرکت تحلیل داده سانا ابر داده (سادا)، از اواسط سال ۱۳۹۶ توسط تعدادی از فارغالتحصیلان باتجربه دانشگاه صنعتی شریف، اساتید متخصص دانشگاه و با همکاری تیمی متخصص در زمینه کسب و کار، فعالیت خود را با تمرکز بر علوم داده شروع کرد. اعضای تیم ما تلفیقی از نیروهای باهوش و توانمند، با تجربه و دانش کافی در زمینههای علوم داده، داده کاوی و کشف الگوهای موجود در دادهها، مهندسی داده، تصویرسازی و مستندسازی، برنامهنویسی و کسب و کار بوده و از هر فرصتی برای حل هوشمندانه مسائل دادهمحور و ارائه راهکارهای تحلیل داده استفاده میکنند. مسئولیتپذیری، چالاکی، مسالهمحور بودن، دقیق و قابل فهم بودن گزارشات و سادگی پیادهسازی راهکارها و در نهایت حفظ امنیت دادهها اصلیترین ارزشهای اعضای تیم تحلیل داده سادا هستند.
ما با بررسی دقیق ویژگیها و نیازهای کسب و کار شما، انواع راهکارهای اختصاصی را منطبق با اهداف شما ارائه میکنیم. خروجی تحلیلهای ما بسته به نیاز شما شامل گزارشات دورهای، سرویسهای مبتنی بر وب و APIها، داشبوردها و سورس کد نرمافزارهای هوشمند هستند.
بررسی سلامت و ویژگیهای کلی دادهها، پاکسازی دادهها، استخراج معیارهای تاثیرگذار بر کسب و کار، کشف الگوهای موجود، توصیف و تصویرسازی دادهها و ساخت مدلهایی برای پیشبینی بر اساس دادهها
ذخیره و مدیریت دادههای کلان، موازی سازی و بهبود سرعت الگوریتمها، ایجاد خطوط پردازش داده و برخط سازی جریان دادهها، ETL و استخراج معیارهای کلیدی کسب و کار
بررسی دقیق بلوغ دادهای، استراتژی و نیازهای خاص کسب و کار شما، بررسی دادههای موجود و قابل دسترس و ارائه نقشه راه داده منطبق با اهداف کسب و کار شما
با بررسی دقیق رفتار همه مخاطبین موردنظر در شبکههای اجتماعی، سلیقه مشتریان خود را به صورت کامل شناسایی کرده، کمپینهای بازاریابی خود را هوشمندانه، اثربخش و بهینه انجام دهید.
به کمک الگوریتمهای یادگیری ماشین، صفحات خود را برای هر کدام از مشتریان شخصیسازی کرده و با پیشنهاد کالاها و خدمات مورد علاقه هر مشتری، درآمد خود را افزایش دهید.
احتمال ریزش هرکدام از مشتریان خود را محاسبه کرده و به منظور افزایش رضایت مشتریان ناراضی و پیشگیری از ریزش آنها، تصمیماتی اثربخش را عملی سازید.